Thursday, September 28, 2006

Another scary moment

it has been a really disturbing night last night... urghh.. I can't sleep!!!! haha.. the funny part is that I thought there was sumthing bad happened around my neighbourhood... huuhhuhuhuhu.....

I went to sleep at 1.06 a.m.... and I sumthing woke me up around 1.46 a.m (sempat tgk jam tuu...).. ihhi.... rupe rupenye hujan lebat eh pagi tadi... aiyyo... when I woke up.. I heard sumthing like bunyi mengilai aaa.... 4 times... and each bunyi mengilai was followed by a guruh kuat... hahaha... memule dah teringat bunyi macam Komet ke taik bintang ke pastu bunyi die terhempas tu bunyi guruh kuat tuu...

Things become worse when I heard sirens... so... I assumed that's the sound of maybe police or fire brigade or maybe ambulance... HAHAHA..... maklumlah.. tragedi komet kan?? sure devastating punye..... I started sweating..... huawrrrhh... cuak woo....

only that time I think I started praying.... hihi.... and the next morning... Alhamdulillah.. nothing happened... we can still had our sahur as usual... I finished watching One Tree Hill season 2.. hihihi.... huawrgghh... sangat besyukur btul takde pape jadi malam tadi.... (actually memule ingat hantu tau.. bile part mengilai ilai tuu...)

3 comments:

Syukri Shairi said...

gle sebijik mcm crite dlm krete tadik haha

aB said...

hahaha poyolah kau... online tak kasitau

aB said...

haha.. kau ni macam macamlah kerol... smeagol lah!! itulah!!! huhuhu