Tuesday, December 20, 2011

Birthday dan 'A Glimpse of ASIQS'


Kek Harijadi Kejutan dari Bebudak LK Bukit Jelutong

Assalamualaikum. Rasanya lama sudah tidak mengupdate blog. Focus post kali ini adalah untuk kejadian-kejadian sepanjang minggu lepas. Sudah semestinya highlight ialah berkenaan harijadi saya yang ke 26 iaitu pada 18 Disember 2011 :-p HEHEHEHE.... seronok rasanya last week bila dikejut-kejutkan dengan sambutan harijadi yang secara mengejut! Terima kasih tak terhingga kepada semua yang bersama-sama mengejutkan saya! :-) Terima Kasih!

Thanx Korang!

Untuk pengetahuan semua, sekarang ini, saya dan Team Innovology (Yang masih ada di Malaysia) agak busy dengan program 2 minggu 'A Glimpse of ASIQS' yang dijalankan di seksyen 13. Program ini banyak manfaatnya bagi mereka yang ingin mencari ilmu. Bukan nak kata apelah, saya sendiri rasa kehebatan program ini. Apa yang paling saya bersyukur mengenai program ini ialah, saya dapat memahami ayat Al-Quran (Surah Ar-Rahman), menghafaznya (Setakat ni dah 36 ayat.. HEHE Slow sikit daripada adik2 peserta) dan paling penting ialah mempelajari Bahasa Arab serta menambah kenalan-kenalan baru yang terdiri daripada adik-adik kecil yang muda dan comel! :-)

Budak ASIQS pon kasi hadiah harijadi! HEHE Thanx Alysha :-)

Ustaz Basir dan Kelas Bahasa Arab nya

Ustaz Idris dan Kelas Tafseer serta Tahfiznya

Abang ASHRAF dan sesi Sainsnya

Alhamdulillah selama seminggu lepas kami mengendalikan program ini, tidak ada apa-apa kejadian yang tidak diingini berlaku. Semuanya berjalan lancar mengikut perancangan dan Alhamdulillah adik-adik peserta gembira belajar bersama-sama kami semua. Keterangan lanjut mengenai program ini insyaAllah akan diceritakan kemudian yeaa... sebab tengah busy buat kerja2 sikit ni! Assalamualaikum. Di bawah ni ada link video highlight program 'A Glimpse of ASIQS' bagi minggu pertama last week. Selamat Enjoy! :-D

4 comments:

Unknown said...

la, 26 ke? Hehe.

Nak kerja part time kat ASIQS!

aB said...

haha sudah semestinya boleh!! :-D org2 Innovology adalah warga ASIQS gak! HEHE

Nurul Zahar said...

Alhamdulillah! Bacalah dengan nama tuhanMu yang menciptakan sekalian makhluk.

Unknown said...

salam abg ab mcm mna nk msuk sni da syrat kerrr???