Sunday, December 11, 2011

Pemberi Semangat! Alhamdulillah


Assalamualaikum. Semalam, Team Innovology menghantar seorang lagi member Inno yang melanjutkan pelajarannya ke Amerika Syarikat. Berkurangan seorang lagi orang kuat Inno. :-) Semoga semuanya selamat-selamat belaka. Semoga perjalanan dipenuhi Barakah. Amin. Terima kasih di atas bantuan dan pertolongan yang tidak putus-putus 2-3 bulan lepas bersama Program Kami. (Nama dirahsiakan. bagi mengelakkan perasaan tidak senang dan perasaan membesarkan punggung dan lubang idong pihak-pihak tertentu! HEHE)

Semalam juga berjumpa seorang bekas student (Nama dirahsiakan jugaklah atas sebab-sebab seperti di atas jugak!) dan ternyata pertemuan dengannya menambahkan lagi ilmu-ilmu yang boleh digunapakai dalam Innovology. Inno insyaAllah akan membuka satu topik cabang baru dalam aktiviti mereka iaitu Senibina / Architecture. Alhamdulillah pertemuan dengannya sedikit sebanyak menambahkan lagi idea-idea baru yang boleh diserapkan dalam topik baru ini. Terima kasih! :-)

Alhamdulillah lately banyak benda-benda baik datang kat Inno dan ASIQS. Insya Allah segala usaha kami ini akan dibantu olehNya. Kita merancang dan berusaha. :-) Pohon doa bersama daripada semua pihak agar usaha kami tiberkatiNya. Amin!

Owh bagi yang tak tau apa itu Inno? apa itu ASIQS? ni bawah ni ada link-link. HEHEHE

Innovology ni nama Company Kami

ASIQS ni plak sekolah As Syakirin Institute of Quranic Sciences. Juga dikelola oleh kebanyakan orang-orang daripada Innovology jugak. Selamat melayari! :-D

Silelah LIKE mane-mane yang patut yea~? HEHEHEHE :-p

No comments: