Wednesday, December 28, 2011

Musim Persekolahan Bakal Bermula!



Setelah seminggu tamatnya program 'A Glimpse of ASIQS' , kini ofis ASIQS berasa sangat sunti tanpa kehadiran adik-adik comel yang menceriakan ofis kami ini selama 2 minggu yang lepas. Pengalaman bersama adik-adik merupakan satu kenangan yang tak dapat nak senang2 dilupakan! HAHA dengan karenah masing-masing yang unik dan kooL. Alhamdulillah beberapa orang peserta A Glimpse tempoh hari bakal menyambung persekolahan mereka di ASIQS tahun depan. Dapatla lepas-lepas rindu sikit kat budak-budak ni! hehe.

Sorang bakal pelajar, Zidane (Kiri) dan confirmed! Jannah (Kanan)

2 lagi confirmed pelajar next year! (Fauzan (kiri skali) dan Mokzaini (2 dari kiri))

Hari ni, hari kedua pendaftaran sekolah SIAS (Sekolah Integrasi As Syakirin) dan ASIQS menyambut kedatangan 3 orang lagi bakal pelajar baru di ASIQS tahun depan. Gembira pelajar-pelajar baru ini setelah diberitahu mereka akan belajar dengan menggunakan Tablet PC (Galaxy Tab kot) dan akan dididik oleh majoritinya tenaga pengajar yang sangat muda dan macho! (:-p). Antara yang datang bertanyakan tentang sekolah ialah Ziana Zain uOLs! hehehe.

Abang Hasraf ketika upacara penutup

Setelah beberape hari tidak merasa Nasi Lemak Uncle Sulaiman, pagi tadi saya pon melepaskan rindu mempekena Nasi Lemak itu. Borak punya borak, Uncle Sulaiman and Uncle Md Nor bersemangat habis utk diadakan futsal ASIQS Sebulan sekali (minimum!) Uncle Sulaiman siap nak pi cari kasut baru dah ni sekarang! Alhamdulillah, sedikit sebanyak kemunculan kami berjaya mewujudkan kembali semangat ingin bersukan Uncle. Moga-moga kita diberi kemudahan olehNya.

Cikguu muda yang macho! (salah sorang)

Okey skarang saya sedang sibuk siapkan syllabus Mathematics ni untuk darjah 4 sampai form 3! Sambung nanti yeaa rakan rakan! Assalamualaikum!

(P/s : Di bawah ini disajikan video permainan amal Futsal kami di ASIQS minggu lepas. Selamat Henjoy! :-))


2 comments:

Mai said...

INDAH ;DD

hannahsahimi said...

ASIQ ni apa sebenarnye ab?