Saturday, July 22, 2006

Futsal~!!!!

After Friday prayer... I went to play futsal wit my Old UiTM frenzz.... haha.. luckily I met Wawi at the mosque... he invited me to come along.. huhuhu... sooo rindu nak main futsal ngan member UiTM..!!! haha... nasib baik gaklah takde tusyen klas Athirah petang tu.... So I went to Sports Planet section 16... by the time I reached there... they were all starting to warming up... hhohoho...... I can see Nashrif, Rosazmeer, Joe, Pipi, Wawi, Pai, Faiz and 2 new faces... maybe their new degree frenzz...

Wawi....

We started the game 5 aside.... I'm wit Nashrif, Pipi, 1 new guy and Ameer (haha... nasib baik geng ameer... ade gak attacking partner....) we played and played for one hour... huhu.. guess what.. we won!!!!! walaupun team dorang tu ade lebih sorang lepas tu (pluss kokie.. <--- latecomerzz).. kami still menang dgn semangat yg tak pnah ilang... HAHA.....

On my way back... I stopped at SHELL section 15... nak isi minyak... hurmm.. asik2 kereta takde minyak.. and I'm the only person yg akan kene isikan minyak utk kereta... I received an sms from Athirah... they wanted to minum2.... so... after taking my bath... praying... I picked them up (shaki, athirah, ilah).... drove them to Shah Alam Mall.... then Kedai Kopi.... hhihihi... lawaklah kat kedai kopi nie.. smue org (3-3 org ni) nak menjerit jerit je... nak lawan suare kot.... owh... saye sangat penat time ni... tak larat nak berbuat ape ape.. baru lepas main bola... haha

Night time... went to Ucu Ana's house... ade kenduri bace yassin dan doa selamat... waaa.... at last!!!! Nasi!!!!! sedap sedap!!!!! hehehe.... udalah kasi VCD cite2 baru banyak!!! saaaaaaaaaaaaayang udalah!!!! Me and Izzat went back home early.. coz.. I can't stand it anymore... soooooo ngantuk and letih... hua hua hua.... nasib baik ptg tak main bola... kalau tak.. Habis!!!! so.... nite2.. tidooo..... Zzzzz

No comments: