Monday, July 24, 2006

Penat~

whoa... enterenin' my busiest day ever this week.... I woke up early... 9 I think... Gosh!! first time bangun awal...!!!<--- dalam minggu nie laa.... received an SMS about my student's LK paper's marks!!!! hurmm.... liyana Z .. as usual.... highest... 99 tu beb!!! gilelah.. manusia ape nie??? hahaha.. some showed improvements.... but some "JATUH!!!" ayarkkk..... come on my fellow students~ set ur mind!!!! "LK ni tak susah!!!!" hahahaha.....

Mak called me.... (phone tau... jangan memain).... asked me to bring her to MAKRO... (owh... she saje je tanye depan Abah.... so.. takleh nak mengelat...)so... mandi... breakfast (roti canai...) siap... Vrooommm..... to MaKro~!!! <--- one and only place which I hate to go to for buying things'!!!

Hey friends!!! I had my own Shout-box dah kat Blog nieh!!! huhuhuhu.... rajin rajinlah meneriak oke??? kah kah kah......

Lunch time... Kerol invited me to Cili Merah.... teman die minum minum.... by the time I reached Cili Merah... haha.. terkejut!!!! die duduk ngan Bird ngan Hazeeq (x-students).. Bird told us his sad story..... he just met wit an accident yesterday I think... dasyat gaklah dgr... kereta die terbalik.... kesedihan jelas kelihatan ddi wajahnye.... sabar Bird sabar.. Bird... we exchanged stories... I told them that I saw Ambak the other day at O.U... HAHA... funnylah ambak nie.. klaka!!!!

Got back home.... I continue preparing LK modules for my students.... hurm... penat skejap.... wit nothin' to do.. I took a pencil and sketched on an A3 paper... guess what kawan kawan.... at last!!! I managed to draw an Ambigram!!! "SYUKRI" hahaha....

Tido jap... ZzzzzZzzz until Apis came and wanted me to send him to his father's house.... hoho... he asked me to drive his BMW~!!! Gilelah... bangge~ after sending him..... smayang... amik but bola... go play football!!!! haha.... best best!!!! eventhough our team lost... kami tetap happy!!! hahahaha


Night time... again.. at Cili Merah.... whoa.... sangat ramai ini malam!!!! there were 4 tables where I can sit... satu meja tu ade Sheddy, Hyd and Leia..... satu lagi ade Izzat, Zai.... satu tu Apis, Kerol, Iji, Papa..... and lagi satu Bird, Hazeeq and Abg Fahmi... gilelah!!!! each tables had their own uniqueness and stories.... hahaha..... managed to take some photos wit Papa's Hp...

Senior's table... Apis, Iji and Kerol

Papa, Hyd and Leia

Hazeeq and Bird

Hurmm... by the time I finished typing this post.. papa tak on9 lagi ni.. mane nak dapat gambar ni??? Hadoiiiiii...

Dgn Sheddy

No comments: