Friday, March 09, 2007

Maksaleh

jawab dlm Malay Language sahaja !

1. Kekasih saya adalah : bukan kekasih anda!! semestinya~

2. Saya sedang mendengar : bunyi CPU ni.. bising haih!!!

3. Mungkin saya patut : mematikan CPU agar tidak bunyi

4. Saya suka : main muzik

5. Sahabat-sahabat baik saya : tak suke main muzik

6. Saya tak faham : ape yg anda tak paham

7. Saya rindukan : masa hadapan.. ??errr

8. Ramai yang berkata : muka saya macam __________ (terpaksa dirahsiekan....) ahah

9. Makna nama saya di muka depan myspace saya bererti : name sayalah.. takkan name anda?

10. Cinta itu : datang dan pergi

11. Disuatu tempat,seseorang sedang : merindukan saye

12. Saya akan cuba : merindui die kembali

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : friendship kite~ ehehe.. anda dan saye

14. Saya tidak akan/pernah mahu : mencium seekor lembu

15. Telefon bimbit saya : adalah warna hitam

16. Bila saya terjaga dari tidur di waktu pagi,perkara pertama yang akan saya fikirkan ialah : SUBUH!

17. Saya paling benci bila : orang orang menipu

18. Pesta/Parti adalah : sangat menggembirekan

19. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : anda! (haha)

20. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : time form 5

21. Hari ini : hari jumaat

22. Malam ini saya akan : tibur awal

23. Esok pula saya akan : bangun awal.. ade kelas tusyen

24. Saya betul2 inginkan : keamanan

25. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini, apakah perkara pertama yang terlintas di fikiran anda : hensem

26. Pusat membeli-belah atau arked permainan : pusat beli belah

27. Makanan Barat atau Jepun : barat

28. Bilik yang terang atau gelap : gelap

29. Makanan segera adalah : tidak baik utk kesihatan

30. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang : Bye~

No comments: