Monday, August 21, 2006

Skrip Karpet Merah Siti Nurhaliza

Ni antara artist yang dijangka akan di interview kat red carpet nanti.

Ziana Zain - "Akak menangis kegembiaraan bila tengok TV semasa Siti Nurhaliza buat press conference yang dia akan berkahwin. Akak begitu gembira sebab bapak akak polis sama dengan bapak Siti Nurhaliza. Kami sama sama anak polis. Sebab itu lah akak menangis. Hanya anak polis saja yang faham apa perasaan di sanubari ini".

Datin Tiara Jacquelina - "Saya doakan Siti Nurhaliza berbahagia dengan soulmate nya. Sebagai perampas suami orang, saya juga faham apa yang sedang dirasai oleh Siti Nurhaliza. Harap Siti Nurhaliza banyak lah bersabar. Biar lah orang ingin mengata apa saja, yang penting kita dah jadi Datin".

Datin Norish Karman - "Tahniah Siti Nurhaliza. Kalau album baru saya tak laku nanti boleh lah kita sama sama buat business yang handle workshop "cara-cara merampas Datuk dari mak mak Datin".

Sharifah Amani - "I sound stupid when I speak in Malay, so I will make my speech in English. Congratulations Kak Siti Nurhaliza and Datuk K".

Awie - "Selamat pengantin baru pada Siti Nurhaliza dan Datuk K. Tak nak ucap pengantin baru kat saya juga ke?"

Erra Fazira - "Erra harap perkahwinan Siti Nurhaliza ni panjang lah hendaknya. Jangan jadi macam Erra... buat majlis bukan main gah lagi... tapi Yusry yang tak segagah mana dan akhirnya kami berpisah".

Zubir - "Ini lah wedding of the decade! Bukan setakat wedding of the year tau!"

Kris Dayanti - "Perkahwinan ini menunjukkan pada semua di Malaysia mahu pun di Indonesia bahawa bomoh yang saya kenalkan kepada Siti Nurhaliza memang bagus bangat. Kepada siapa yang ingin berjumpa bomoh Indonesia itu, saya bisa bawa jumpa dengannya".

Datuk Sharifah Aini - "I don't care! Tapi I datang jugak sebab kita orang Islam bila dapat jemputan kena lah juga pegi. Tapi I tell you... I'm just not interested. I don't care!"

Datuk Farid Ridzuan, TV3 - "Syukur setakat ni semua berjalan dengan lancar. Pihak TV3 begitu berbesar hati kerana dapat membuat siaran secara langsung upacara perkahwinan gilang gemilang ini. Bukan itu saja, pihak TV3 juga dapat hak menyiarkan rancangan ekslusif Tiada Rahsia selama beberapa minggu. Begitu juga penampilan istimewa pasangan mempelai di dalam beberapa slot program TV3 seperti Nona, MHI dan sebagainya. Insyallah, TV3 juga akan terus membuat liputan mengenai pasangan bahagia ini termasuklah berbulan madu dan kami juga akan cuba mendapatkan hak ekslusif penyiaran secara langsung dari wad bersalin semasa Siti Nurhaliza bersalin kelak. Tapi itu bergantung kepada rezeki mereka lah. Menurut pakar, pasangan ini subur dan mampu mendapat cahaya mata. Saya begitu girang sekali TV3 diberi kepercayaan penuh oleh Datuk K dan isterinya Datin Siti Nurhaliza. Ini lah berita yang dinanti nantikan oleh seluruh rakyat Malaysia juga seluruh rantau Asia Tenggara. Peristiwa ini juga adalah lebih penting dari perang di Lebanon, kerana itu lah pihak TV3 berbesar hati untuk membuat liputan secara besar-besaran. Terima kasih".

4 comments:

amelin. said...

ab, did u make this up???
lawaks giler dowh..
;D

aB said...

haha... off course no laa..... just dapat dari kawan... haha

Niksu Rashid said...

wakakaka. adehhh. ni lawak habesss.

aB said...

hahaha... bodoh lah bende nie... kah kah kah